*Elbląg: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu i Filii PUP w Pasłęku* *Numer ogłoszenia: 341928 - 2015; data zamieszczenia: 14.12.2015* OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi *Zamieszczanie ogłoszenia:* obowiązkowe. *Ogłoszenie dotyczy:* *V* zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY *I. 1) NAZWA I ADRES:* Powiatowy Urząd Pracy , ul. Saperów 24, 82-300 Elbląg. * *Adres strony internetowej zamawiającego:* www.elblag.up.gov.pl, bip.elblag.gov.pl *I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:* Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA *II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA* *II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:* Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu i Filii PUP w Pasłęku. *II.1.2) Rodzaj zamówienia:* usługi. *II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:* Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu i Filii PUP w Pasłęku. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek i paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, przesyłek kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym oraz ich ewentualnych zwrotów, na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Elblągu i Filii PUP w Pasłęku. A. Przesyłki listowe do 350 g w obrocie krajowym: Nierejestrowana ekonomiczna - Gabaryt A i B Nierejestrowana priorytetowa - Gabaryt A i B Rejestrowana polecona - ekonomiczna - Gabaryt A i B Rejestrowana polecona - priorytetowa - Gabaryt A i B Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - ekonomiczna - Gabaryt A i B Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - priorytetowa - Gabaryt A i B B. Przesyłki listowe ponad 350 g do 1000 g w obrocie krajowym: Nierejestrowana ekonomiczna - Gabaryt A i B Nierejestrowana priorytetowa - Gabaryt A i B Rejestrowana polecona - ekonomiczna - Gabaryt A i B Rejestrowana polecona - priorytetowa - Gabaryt A i B Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - ekonomiczna - Gabaryt A i B Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - priorytetowa - Gabaryt A i B C. Przesyłki listowe ponad 1000 g do 2000 g w obrocie krajowym: Nierejestrowana ekonomiczna - Gabaryt A i B Nierejestrowana priorytetowa - Gabaryt A i B Rejestrowana polecona - ekonomiczna - Gabaryt A i B Rejestrowana polecona - priorytetowa - Gabaryt A i B Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - ekonomiczna - Gabaryt A i B Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - priorytetowa - Gabaryt A i B D. Zwroty nieodebranych przesyłek listowych w obrocie krajowym do 350 g: Rejestrowana polecona- ekonomiczna Rejestrowana polecona - priorytetowa Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - ekonomiczna Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - priorytetowa E. Zwroty nieodebranych przesyłek listowych w obrocie krajowym ponad 350g do 1000g: Rejestrowana polecona- ekonomiczna Rejestrowana polecona - priorytetowa Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - ekonomiczna Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - priorytetowa F. Zwroty nieodebranych przesyłek listowych w obrocie krajowym ponad 1000g do 2000g: Rejestrowana polecona- ekonomiczna Rejestrowana polecona - priorytetowa Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - ekonomiczna Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru - priorytetowa G. Przesyłki listowe do 350g w obrocie zagranicznym: Rejestrowana polecona - priorytetowa Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru-priorytetowa H. Przesyłki listowe ponad 350g do 1000g w obrocie zagranicznym: Rejestrowana polecona - priorytetowa Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru-priorytetowa I. Zwroty nieodebranych przesyłek listowych w obrocie zagranicznym do 350g: Rejestrowana polecona- priorytetowa Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru- priorytetowa J. Zwroty nieodebranych przesyłek listowych w obrocie zagranicznym ponad 350g do 1000g: Rejestrowana polecona- priorytetowa Rejestrowana z potwierdzeniem odbioru- priorytetowa K. Paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym ( ekonomiczne polecone ): do 1 kg - Gabaryt A i B ponad 1 kg do 2 kg - Gabaryt A i B ponad 2 kg do 5 kg - Gabaryt A i B ponad 5 kg do 10 kg - Gabaryt A i B L. Przesyłki kurierskie: o masie powyżej 0 do 1000g o masie powyżej 1000g do 2000g o masie powyżej 2000g do 5000g o masie powyżej 5000g do 10000g Ł. Usługa odbioru przesyłek. *II.1.5) * * *przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających* * * *Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających* * *II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):* 64.11.00.00-0. *II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:* nie. *II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:* nie. *II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:* Zakończenie: 31.12.2016. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM *III.1) WADIUM* *Informacja na temat wadium:* nie dotyczy *III.2) ZALICZKI* *III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW* * *III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania* *Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku* o Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie aktualnego zezwolenia wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na wykonywanie działalności pocztowej, zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012 r., poz. 1529). Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI ppkt 1.4. SIWZ, * *III.3.2) Wiedza i doświadczenie* *Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku* o Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług polegających na świadczeniu usług pocztowych o wartości co najmniej 240.000,00 zł brutto. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI ppkt 1.4. SIWZ, * *III.3.3) Potencjał techniczny* *Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku* o Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie na terenie miasta Elbląga co najmniej 5 punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) oraz na terenie miasta Pasłęka co najmniej 2 punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych). Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI ppkt 1.4. SIWZ, * *III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia* *Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku* o Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie na terenie miasta Elbląga co najmniej 5 punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) oraz na terenie miasta Pasłęka co najmniej 2 punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych). Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI ppkt 1.4. SIWZ, * *III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa* *Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku* o - potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI ppkt. 1.1. SIWZ. *III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY* *III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:* * potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; * wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; * wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; *III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:* * oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; * aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; * aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; * aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; * aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; * aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; * aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; * wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: * nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; * nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; * nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3.2) * zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; * zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej * lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; SEKCJA IV: PROCEDURA *IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA* *IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:* przetarg nieograniczony. *IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT* *IV.2.1) Kryteria oceny ofert: *cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: * 1 - Cena - 70 * 2 - Liczba osób zatrudnionych na umowę w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy - 30 *IV.2.2)* * * *przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,* adres strony, na której będzie prowadzona: *IV.3) ZMIANA UMOWY* *przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: * *Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian* Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą: 1/ W sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianie ulegnie stawka podatku od towarów i usług VAT Zamawiający zmodyfikuje postanowienia umowy w zakresie podatku VAT i w konsekwencji zmiany kwoty wynagrodzenia Wykonawcy brutto, przy czym kwota netto pozostaje bez zmian. 2/ Strony zobowiązują się do dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, polegających na obniżeniu cen określonych przez wykonawcę w ofercie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy opłaty pocztowe wynikajace3 ze standardowego cennika lub regulaminu Wykonawcy będą niższe od cen wynikających z przedłożonej oferty. Wykonawca ma wówczas obowiązek stosować względem Zamawiającego obniżone opłaty dla usług będących przedmiotem zamówienia. *IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE* *IV.4.1)* *Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:* www.elblag.up.gov.pl, bip.elblag.gov.pl *Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:* Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu ul. Saperów 24, 82-300 Elbląg Dział Organizacyjno - Administracyjny. *IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:* 22.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu ul. Saperów 24 , 82 - 300 Elbląg sekretariat pokój nr 102. *IV.4.5) Termin związania ofertą:* okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). *IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: * nie